שישה Pack

מה שמכונה six-pack הוא ההתפתחות החזקה של שרירי הבטן, במיוחד שריר הבטן הישר (M. rectus abdominis). בשל אחוז נמוך מאוד של שומן בגוף, מקטעי השרירים הבודדים של שריר הבטן הישר, המתחלקים אופקית על ידי גידים ביניים (Intersectiones tendineae) ובאופן אנכי על ידי השדרה alba, ... קרא עוד

אנטומיה | שישייה

אנטומיה השישה חבילות מורכבות משרירי דופן הבטן הבאים: שריר הבטן האלכסוני החיצוני (M. obliquus externus abdominis), שריר הבטן האלכסוני הפנימי (M. obliquus internus abdominis), שריר הבטן הרוחבי (M. transversus abdominis) ו- שריר הבטן הישר (M. rectus abdominis). באמצעות אינטראקציה של כמה או התכווצות מבודדת בהתאמה של ... קרא עוד

שש חבילה עם 40 | שישייה

Six Pack with 40 רוב האנשים כנראה שאלו את עצמם בדיוק את השאלה הזו בעבר. איך אני משיג חבילת שישה עם 40? שאלה זו אינה באה משום מקום. חבילת השישה הופכת לקשה יותר ויותר עם הגיל. הסיבות לכך כוללות תהליכים מטבוליים, שינויים בהרכב הפיזיולוגי של ... קרא עוד

תרגילי שרירי בטן

התרגילים המוכרים ביותר לאימון שרירי הבטן הם כנראה כפיפות בטן וכריכות. עם זאת, ישנם הרבה יותר תרגילים שונים כדי לקבל את שרירי הבטן בכושר. התרגילים הבאים מיועדים למתחילים, למתקדמים ולאנשי מקצוע, מכיוון שאימון יעיל של שרירי הבטן, תרגילים המתאימים לרמת האימון הם מאוד ... קרא עוד

תרגילים בדרגת קושי בינונית | תרגילי שרירי בטן

תרגילים בדרגת קושי בינונית התרגילים הבאים כבר לא כל כך פשוטים ומכוונים למשתמשים מתקדמים: כפיפות בטן הם כנראה אחד מתרגילי הבטן הפופולריים ביותר מלבד התכווצויות. עמדת ההתחלה זהה לזוגיות. הידיים שלובות על החזה כך ש… קרא עוד

תרגילים בדרגת קושי גבוהה | תרגילי שרירי בטן

תרגילים בדרגת קושי גבוהה זה מסיים את החלק עם התרגילים לתלמידים מתקדמים. בהמשך נעסוק בתרגילים בעלי רמת מורכבות גבוהה ולכן מתאימים יותר לאנשי מקצוע: הרמת רגליים תלויות היא אחד התרגילים היעילים ביותר לשרירי הבטן. זה… קרא עוד

שריר בטן חיצוני אלכסוני

מילים נרדפות בלטינית: M. obliquus externus abdominis לסקירה הכללית של שרירי הבטן אל סקירת השרירים מבוא שריר הבטן החיצוני האלכסוני (Musculus obliquus externus abdominis) הוא צלחת מרובעת בעובי של כ -0.7 ס"מ. הוא הגדול ביותר מבין כל שרירי הבטן והוא השטחי ביותר. אימון קבוצת שרירים זו הגיוני לא רק עבור ... קרא עוד

בטן קרש כביסה

Six Pack, אימון בטן, אימון בטן, אימון לבניית שרירים, אימוני כוח, פיתוח גוף, תזונה הגדרה קיבת לוח הכביסה היא מונח שגרתי לשרירי בטן מאומנים בבני אדם. הוא מייצג מערכת לוחית שרירים וגידים, המציגה מתח לרוחב של החלקים הבודדים באזור הקדמי והצדדי. הבולט לעין… קרא עוד

בטן כביסה: איך להשיג אחת? | בטן קרש כביסה

קיבה של לוח הרחצה: איך להשיג אחת? קיבת לוח הכביסה היא התפיסה האופטית של שרירי הבטן המחולקת בגידים. לכמות הקטנה של שומן הגוף שמעליו יש השפעה הרבה יותר גדולה על קיבת לוח הכביסה מאשר ההתפתחות וחיתוך השרירים של שרירי הבטן הבודדים. על מנת לקבל קיבה מלוח הכביסה,… קרא עוד

בטן כביסה עם 40 | בטן קרש כביסה

בטן לוחית עם 40 בעוד שאחוז השומן בגוף אצל בן עשרים במשקל תקין הוא כ -14% -18% (אצל נשים בין 27%-30%), הוא עולה ל -22%-24% לגברים מעל גיל 40 (33% - 36% לנשים) .עם זאת, אחוז השומן הדרוש לגוף לקיבה בלוח הכביסה נשאר קבוע אפילו ב ... קרא עוד

קיבה בשטיפה אחוז אחוזי השומן בגוף | בטן קרש כביסה

אחוזי שומן בגוף לוח השטיפה על מנת שמערכת לוח השרירים והגידים לבטן של לוח הרחצה תהיה גלויה, אחוזי השומן בגוף חייבים להגיע לרמה מסוימת. מסיבה זו, ספורטאים אומרים: "אתה לא מאמן קיבה של לוח רחצה, אתה מאמן אותה משם". אחוז השומן בגוף צריך להיות לפחות 12% או… קרא עוד