בניית שרירים - איך זה עובד, מה יש לי לקחת בחשבון? | אימון גב - בבית או בסטודיו, כך תוכלו לעשות זאת!

בניית שרירים - איך זה עובד, מה אני צריך לקחת בחשבון? בניית שרירים, או במונחים טכניים אימון יתר לחץ דם, היא כל אימון המוביל לעלייה בגודל השריר. המטרה היא להגדיל את היקף השריר על ידי הגדלת עובי סיבי השריר הבודדים. כדי להשיג מטרה זו, כמה… קרא עוד

אימון גב במהלך ההריון | אימון גב - בבית או בסטודיו, כך תוכלו לעשות זאת!

אימון גב בהריון נשים בהריון רבות אינן בטוחות: האם מותר לי לעשות ספורט במהלך ההריון, ממה עלי להיזהר וממה עלי להימנע? בעצם, האישה ההרה צריכה להרגיש בנוח עם כל מה שהיא עושה ולא להתאמץ יתר על המידה. אז אין מה למנוע ספורט, במיוחד אימוני גב. … קרא עוד

אימון גב - בבית או בסטודיו, כך תוכלו לעשות זאת!

אימון הגב הופך להיות יותר ויותר חשוב בימינו, בהם כאבי גב הפכו לתלונה פופולרית. עם זאת, בהשוואה לקבוצות שרירים אחרות, הגב מוזנח לעיתים קרובות במהלך האימון. אימון גב חשוב מאוד לבריאות ולכושר - לא רק למראה החיצוני או לפעילות הספורטיבית שלנו, אלא גם… קרא עוד

אימון גב במכשיר - אילו מתאימים? | אימון גב - בבית או בסטודיו, כך תוכלו לעשות זאת!

אימון גב במכשיר - אילו מתאימים? אימון גב יכול להתבצע על ידי כל אחד ובכל מקום - בעצם אין צורך בציוד נוסף. עם זאת, ישנם כיום מספר מה שמכונה "מאמני גב" המעצימים את האימון. מאמן הגב הקלאסי הוא ציוד אימון גדול ורב -תכליתי שמטרתו בעיקר ... קרא עוד

מבנה ותכנון אימונים אחוריים - תכנית אימונים | אימון גב - בבית או בסטודיו, כך תוכלו לעשות זאת!

בנייה ותכנון אימוני גב - תוכנית אימונים על מנת ליצור תוכנית אימונים לאימון גב, תחילה יש להגדיר את מטרת האימון. כך תוכנית האימונים לאימון גב במסגרת השיקום שונה מאימוני גב מונעים מבחינת העוצמה והתדירות. בשני המקרים, חשוב… קרא עוד

פיזיותרפיה לשבר בראש הרדיאלי

פיזיותרפיה לשבר בראש רדיאלי מתבצעת בדרך כלל על פני תקופה של 6-8 שבועות לאחר הפציעה. מטרת הטיפול היא להפחית את כאבי המטופל, לשמור על נפיחות של מפרק המרפק בתוך גבולות ולהתחיל תרגילי תנועה קלה מוקדם ככל האפשר על מנת לגייס את המפרק ולמנוע ... קרא עוד

תרגילים | פיזיותרפיה לשבר בראש הרדיאלי

תרגילים ניוד - תנועה סיבובית: הניחו את האמה על גבי שולחן. כפות הידיים שלך פונות לשולחן. כעת סובב את פרקי כף היד לעבר התקרה. התנועה מגיעה ממפרק המרפק. 10 חזרות. מוביליזציה - כיפוף והרחבה: שבו ישר וישר על כיסא. זרועות תלויות באופן רופף ליד הגוף. … קרא עוד

מתי מומלץ פיזיותרפיה? | פיזיותרפיה לשבר בראש הרדיאלי

מתי מומלץ פיזיותרפיה? במקרה של שבר בראש רדיאלי, למרות אי -ניתוק הכרחי של מפרק המרפק, מומלץ להתחיל פיזיותרפיה מוקדם על מנת להתמודד עם בעיות מאוחרות יותר העלולות לעכב את תהליך ההחלמה. בפועל, המשמעות היא שיש להתחיל את הטיפול בשלושת הימים הראשונים לאחר ... קרא עוד

כאב | פיזיותרפיה לשבר בראש הרדיאלי

כאב הכאב של שבר בראש הרדיאלי יכול להיות חמור מאוד. במיוחד באזור הראש הרדיאלי כאבים בולטים בלחץ יכולים להצביע במהירות על השבר. סיבוב האמה יכול גם להגביר את הכאבים באופן משמעותי. בהתאם לסוג השבר ואם מעורבות רקמות ועצמות אחרות, ... קרא עוד

אימון Sixpack

תכנית האימון לשיפור ממוקד של שרירי הבטן מכילה רק תרגילים ושיטות לשרירי הבטן. תוכנית אימון זו יכולה לשמש כיחידת אימון מבודדת להשלמת תוכנית לבניית שרירים. תמיד יש לאמן את שרירי הבטן באותה מידה כמו שרירי הגב התחתון. תכנית אימונים … קרא עוד

מוט רטט גמיש

ה- Flexibar Swinging Bar הוא מכשיר אימון שניתן להשתמש בו בבית או בקבוצות ספורט וניתן להשתמש בו להרבה תרגילים שונים לחיזוק קבוצות שרירים שונות של כל הגוף. יתר על כן, אימון עם בר מתנדנד Flexibar מתאים לקבוצות יעד שונות, כלומר לצעירים וגם מבוגרים ... קרא עוד

תרגילים לבטן בעזרת מוט הרטט של פלקסיבר | מוט רטט גמיש

תרגילים לבטן עם מוט הרטט של Flexibar תרגיל לשרירי הבטן הישרים הוא ה- Crunch with Flexibar. תוכל למצוא תרגילים נוספים תחת: תרגילים נגד שומן בטני לשם כך, שכב על הרצפה וכופף את הרגליים. לאחר מכן הרם את פלג הגוף העליון כך שהכתפיים שלך כבר אינן ... קרא עוד