שישה Pack

מה שמכונה six-pack הוא ההתפתחות החזקה של שרירי הבטן, במיוחד שריר הבטן הישר (M. rectus abdominis). בשל אחוז נמוך מאוד של שומן בגוף, מקטעי השרירים הבודדים של שריר הבטן הישר, המתחלקים אופקית על ידי גידים ביניים (Intersectiones tendineae) ובאופן אנכי על ידי השדרה alba, ... קרא עוד

אנטומיה | שישייה

אנטומיה השישה חבילות מורכבות משרירי דופן הבטן הבאים: שריר הבטן האלכסוני החיצוני (M. obliquus externus abdominis), שריר הבטן האלכסוני הפנימי (M. obliquus internus abdominis), שריר הבטן הרוחבי (M. transversus abdominis) ו- שריר הבטן הישר (M. rectus abdominis). באמצעות אינטראקציה של כמה או התכווצות מבודדת בהתאמה של ... קרא עוד

שש חבילה עם 40 | שישייה

Six Pack with 40 רוב האנשים כנראה שאלו את עצמם בדיוק את השאלה הזו בעבר. איך אני משיג חבילת שישה עם 40? שאלה זו אינה באה משום מקום. חבילת השישה הופכת לקשה יותר ויותר עם הגיל. הסיבות לכך כוללות תהליכים מטבוליים, שינויים בהרכב הפיזיולוגי של ... קרא עוד

שריר בטן ישר

מילים נרדפות בלטינית: M. rectus abdominis לתמונת שרירי הבטן לתסקיר השרירים שריר הבטן הישר (Musculus rectus abdominis) פועל משני צידי הקו המדיאלי של הבטן. אורכו עד 40 ס"מ, רוחבו 7 ס"מ ויכול להיות בעובי של עד סנטימטר אחד. לשריר יש 3-4 גידים… קרא עוד

תרגילי שרירי בטן

התרגילים המוכרים ביותר לאימון שרירי הבטן הם כנראה כפיפות בטן וכריכות. עם זאת, ישנם הרבה יותר תרגילים שונים כדי לקבל את שרירי הבטן בכושר. התרגילים הבאים מיועדים למתחילים, למתקדמים ולאנשי מקצוע, מכיוון שאימון יעיל של שרירי הבטן, תרגילים המתאימים לרמת האימון הם מאוד ... קרא עוד

תרגילים בדרגת קושי בינונית | תרגילי שרירי בטן

תרגילים בדרגת קושי בינונית התרגילים הבאים כבר לא כל כך פשוטים ומכוונים למשתמשים מתקדמים: כפיפות בטן הם כנראה אחד מתרגילי הבטן הפופולריים ביותר מלבד התכווצויות. עמדת ההתחלה זהה לזוגיות. הידיים שלובות על החזה כך ש… קרא עוד

תרגילים בדרגת קושי גבוהה | תרגילי שרירי בטן

תרגילים בדרגת קושי גבוהה זה מסיים את החלק עם התרגילים לתלמידים מתקדמים. בהמשך נעסוק בתרגילים בעלי רמת מורכבות גבוהה ולכן מתאימים יותר לאנשי מקצוע: הרמת רגליים תלויות היא אחד התרגילים היעילים ביותר לשרירי הבטן. זה… קרא עוד

שריר בטן אלכסוני פנימי

מילים נרדפות בלטינית: M. obliquus internus abdominis לתסקיר שרירי הבטן לתסקיר השרירים שריר הבטן האלכסוני הפנימי (Musculus obliquus internus abdominis) הוא תלת צדדי, כ. שריר בטן בעובי 1 ס"מ הממוקם ממש מתחת לשריר הבטן האלכסוני החיצוני. זהו הקטן מבין שלושת שרירי הבטן הרוחביים. מצורף: 9 - 12 ... קרא עוד

שריר בטן חיצוני אלכסוני

מילים נרדפות בלטינית: M. obliquus externus abdominis לסקירה הכללית של שרירי הבטן אל סקירת השרירים מבוא שריר הבטן החיצוני האלכסוני (Musculus obliquus externus abdominis) הוא צלחת מרובעת בעובי של כ -0.7 ס"מ. הוא הגדול ביותר מבין כל שרירי הבטן והוא השטחי ביותר. אימון קבוצת שרירים זו הגיוני לא רק עבור ... קרא עוד

אימוני שרירי בטן לנשים

מידע כללי אנו מגדירים כושר וכוח שרירים במיוחד על פי מראה מרכז הגוף. לגברים צריכה להיות חבילת שישה, לנשים בטן שטוחה ומוצקה. לכן אימון שרירי הבטן נפוץ במיוחד, במיוחד בקרב מתחילים ואנשים שרוצים לרדת במשקל. עם זאת, חלק מהנשים חוששות גם מאימון בניית שרירים ... קרא עוד

יעיל לבטן הרחצה | אימוני שרירי בטן לנשים

יעיל לבטן לוח הכביסה הדבר הראשון שיש לומר הוא שאין תרגילים לגברים בלבד או לנשים בלבד. אלא אם כן האישה בהריון או שזה עתה הפכה לאם, אותן הנחיות חלות. אימון קשה, משמעת ברזל ומוטיבציה יומיומית. בחר 3-5 תרגילים בדף תרגילי הבטן של לוח הכביסה ועשה ... קרא עוד

אימוני שרירי בטן ללא ציוד | אימוני שרירי בטן לנשים

אימון שרירי בטן ללא ציוד אימון שרירי הבטן ללא ציוד ניתן לבצע בקלות בבית, בכביש או בעבודה. כל מה שאתה צריך הוא קצת מקום ואולי משטח רך, כגון מזרן איזו או מחצלת כושר. תרגיל אחד הוא הפלאנקס. כאן הגוף נמצא במיקום אופקי מעל ... קרא עוד