יוגה למתחילים

יוגה היא במקור פילוסופיית חיים ולא ספורט, אך בעולם המערבי יוגה מובנת לרוב כצורה מסוימת של תכנית אימון המורכבת מתרגילים עדינים הכוללים נשימה. למתחילים, יוגה היא אתגר קטן של כוח, יציבות ואיזון בהתחלה. ישנם, עם זאת, תרגילים (אסאנות) שהם ... קרא עוד

תרגילי יוגה למתחילים | יוגה למתחילים

תרגילי יוגה למתחילים תרגילי יוגה פשוטים המתאימים גם למתחילים הם למשל הצדעה לשמש הקלאסית, שהיא הבסיס בצורות יוגה רבות ושונות. אתה מתחיל מעמדת עמידה ומתרכז בזרימת הנשימה שלך. מעמדת עמידה אתה מניח את הידיים על הרצפה, ... קרא עוד

באילו כלים אוכל להשתמש כמתחיל? | יוגה למתחילים

באילו כלים אני יכול להשתמש כמתחיל? תקליטורי DVD מומלצים באופן קבוע באינטרנט ובמגזינים (מגזיני כושר, כתבי יוגה) כדי להצליח לבצע וללמוד תרגילי יוגה ללא סטודיו ליוגה. כמובן ש- DVD עם תמונות דינאמיות ובעיקר הוראות מקצועיות היא דרך טובה למתחילים להגיע ... קרא עוד

תרגילי יוגה למתחילים DVD | יוגה למתחילים

תרגילי יוגה למתחילים DVD DVD מומלצים באופן קבוע באינטרנט ובמגזינים (מגזיני כושר, כתבי יוגה) כדי להצליח לבצע וללמוד תרגילי יוגה ללא אולפן יוגה. כמובן ש- DVD עם תמונות דינאמיות ובעיקר הוראות מקצועיות היא דרך טובה למתחילים להכיר את התרגילים ... קרא עוד

האם ישנן תופעות לוואי? | אימון צלחות רטט

האם יש תופעות לוואי? באופן כללי, לאימון רטט אין תופעות לוואי או השפעות מזיקות והוא יכול להיעשות על ידי כמעט כל אחד בכל קבוצת גיל. עם זאת, יש כמה מגבלות: אם אינך בטוח, מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני תחילת אימון הרטט ולדון עמו בסיכונים. אפילו… קרא עוד

סיכום | אימון צלחות רטט

סיכום אימון רטט ניתן להשתמש, למשל, לחיזוק שרירי הקיבה, הישבן, הגב והזרועות. במקרה של ארתרוזיס, הדבר יכול לייצב את המפרק, מה שיכול להפחית כאבי מפרקים. האימון יכול גם לעזור להירגע ולשחרר את השרירים. אימון של 10 דקות פעמיים בשבוע הוא… קרא עוד

אימון צלחות רטט

אימון הרטט מתבצע על צלחת רטט, המוצעת על ידי יצרנים שונים. הם שונים, למשל, בגודלם או באביזרים המסופקים, אך בסופו של דבר ניתן לבצע את התרגילים הבאים ברוב הדגמים. לוחית הרטט משמשת לתרגילים סטטיים, אך גם לתרגילים דינאמיים שנועדו לבנות ... קרא עוד

תרגילים לתחתית | אימון צלחות רטט

תרגילים לתחתית 1) הרמת אגן 2) סקוואט 3) לונג אתה מחפש תרגילים נוספים לישבן? עמדת התחלה: מיקום שכיבה על קרש קווילט או משטח דומה, בעל גובה זהה ללוחית הרטט, כפות הרגליים עומדות על לוח הרטט ביצוע: הרם את האגן לאט, החזק אותו ... קרא עוד

תרגילים לזרועות | אימון צלחות רטט

תרגילים לזרועות טבילה תומכת זרוע דחיפה כלפי מעלה ביצוע: תמך בעצמך עם מרפקים מתוחים בחלק האחורי של צלחת הרטט, שב על קצה צלחת הרטט ומתח את הרגליים קדימה. הרם את העקבים, הרם מעט את הישבן וכופף את המרפקים עד כ -110 מעלות ואז מותח אותם ... קרא עוד

חתירה בעמידה עם ה- Theraband

"חתירה בעמידה" עמדו עם הברכיים כפופות מעט, ברוחב הירך. תקן סיכה ליד ידית חלון דלת. משוך את שני הקצוות לאחור בגובה הכתפיים כאילו חתרת. פלג גופך העליון יתיישר באופן פעיל על ידי הרמת עצם החזה ומשיכת כתפיים אחורה/כלפי מטה. בצע שתי סטים של 15 חזרות כל אחד. להמשיך עם … קרא עוד

נמנעה חתירה

"חתירה כפופה" עמדו עם הברכיים כפופות מעט, ברוחב הירך. התכופף קדימה עם פלג הגוף העליון הישר ותן לזרועותיך לתלות מושטות. כעת משוך את המרפקים בחוזקה לאחור כך שידיך יגיעו אל חזהך. אתה יכול גם לעשות את התרגיל הזה עם משקולות בידיים. חשוב שהגב יישאר ישר… קרא עוד

תרגילים לכאבים על עצם הזנב במהלך ההריון

תרגילים 1) מעגל האגן 2) בניית גשר 3) השולחן 4) גיבנת חתול וגב סוס תרגילים נוספים שתוכל לעשות במהלך ההריון ניתן למצוא במאמרים הבאים: עמדת מוצא: אתה עומד עם הגב על הקיר, כשהרגליים שלך רחבות עד הירכיים בנפרד ומעט רחוק מהקיר. ה … קרא עוד