תזונה לסרטן

הגדרת סרטן סרטן היא מחלה הפוגעת בכל הגוף, גם אם טרם התפשטה. סרטן צורך הרבה אנרגיה מכיוון שלתאים סרטניים יש לעיתים קרובות מטבוליזם אנרגיה פחות יעיל מאשר לתאי גוף בריאים. אנרגיה זו לרוב חסרה במקומות אחרים, האדם החולה אוכל פחות ויש לו הרבה יותר גבוה… קרא עוד

מזונות שיש להימנע מהם תזונה לסרטן

מאכלים שכדאי להימנע ממש בחלק העליון הם תכשירי ויטמינים. יש אנשים שחושבים שצריכה נוספת של ויטמינים טובה לעצמם ותומכת בגופם במאבק בסרטן, אך ההפך הוא הנכון. לעתים קרובות תכשירי ויטמין במינון גבוה מועילים יותר לסרטן מכיוון שהם מחזקים לא רק את תאי הגוף ... קרא עוד

דוגמא לתזונה | תזונה לסרטן

דוגמא תזונתית במיוחד ביום הכימותרפיה מומלץ לאכול ארוחת בוקר טובה. מזון קל לעיכול כגון שיבולת שועל הם בסיס טוב. יום או יומיים לאחר הטיפול, כדאי להימנע מטעימות אינטנסיביות של מאכלים או מאכלים אהובים, מכיוון שעצם הטעם עלול להפריע והטעמים עלולים להיתפס אחרת. … קרא עוד

אמצעים טיפוליים נוספים לסרטן תזונה לסרטן

אמצעים טיפוליים נוספים לסרטן בעיקרון, כל סרטן צריך להיות מטופל על ידי רופאים. ישנן שלוש אפשרויות טיפול כלליות: בהתאם למקור הסרטן, הן מיושמות בשילובים שונים. במקרה של גידולים מוצקים, הסרה כירורגית מבלי להשאיר רקמות שאריות היא בדרך כלל המטרה, ובדרך כלל ניתנת כימותרפיה ו/או הקרנות ... קרא עוד

אחוז שומן תחתון בגוף

מבוא כמות השומן בגוף תלויה במספר גורמים כגון גיל, מין וגוף. אחוזי שומן בגוף המוגדרים כנורמליים הם בטווח של 8-20% לגברים צעירים ובריאים עד גיל כ -40 שנה. נשים לעומת זאת בעלות אחוזי גוף גבוהים יותר ... קרא עוד

איך אני מוריד את אחוזי השומן בגוף? | אחוז שומן תחתון בגוף

כיצד אוכל להוריד את אחוזי השומן בגוף? אבני היסוד של טיפול במטרה להפחית לצמיתות את אחוז השומן בגוף צריכות להתבסס על תערובת של טיפול התנהגותי, פעילות גופנית ותזונתית. כאן ישנם טיפים מעשיים וערכיים רבים בשלושת הטווחים. בקטגוריה טיפול התנהגותי זה חל על ... קרא עוד

Sixpack | אחוז שומן בגוף נמוך יותר

Sixpack זה נחשב לתמונה האידיאלית של הבטן הגברית. אנחנו מדברים על חבילת השישה, שידועה בשפה העממית "הבטן של לוח הכביסה". דרך מעט רקמת שומן ושרירים מפותחים, יכולות להופיע שש בליטות של מה שנקרא Musculus rectus abdominis, שנקרא באנגלית "six-pack". מראה השריר… קרא עוד

אחוז שומן בגוף

הליך מדידה ניתן לקבוע את אחוז השומן בגוף של אדם בשיטות מדידה שונות. באופן עקרוני ניתן לקבוע את אחוזי השומן בגוף מכנית, חשמלית, כימית, על ידי קרינה או בשיטת מדידת נפח. שיטת מדידה פשוטה מאוד אך לא לגמרי מדויקת היא מדידה מכנית של אחוזי השומן בגוף על ידי ... קרא עוד

טבלת ערכים סטנדרטית | אחוז שומן בגוף

טבלת ערכים סטנדרטיים כמה גבוה אחוזי השומן התקינים בגוף צריכים להיות תלויים בגורמים שונים. בין היתר ערכים סטנדרטיים כאלה תלויים בגיל, במין ובמבנה הגוף. לכן ישנן טבלאות ערך נורמה, בהן ניתן לקרוא את נתוני האחוזים המתאימים לחלק השומן בגוף בהתאם ... קרא עוד

חישוב אחוזי השומן בגוף | אחוז שומן בגוף

חישוב אחוזי שומן בגוף קיימות מספר נוסחאות לחישוב עודף משקל, תת משקל או אחוזי שומן בגוף. מדד אחד ידוע הוא מה שנקרא BMI, המכונה גם אינדקס מסת הגוף. הוא מחושב על ידי חלוקת משקל הגוף בקילוגרמים בגובה במטר בריבוע. טווח שבין 18.5 ל -25 ק"ג/מ"ר ... קרא עוד

פיתוח גוף טבעי - מה זה?

הגדרה פיתוח גוף טבעי היא אחת הדרכים הרבות לבניית מסת שריר. כפי שכבר משתמע מהמונח "טבעי", מדובר בבניית שרירים באופן טבעי ללא עזרת סימום וחומרים אחרים שאינם נמצאים בתזונה מאוזנת בריאה. פיתוח גוף טבעי עוסק בבניית מסת שריר באמצעות אימון כוח טהור ובריאה ... קרא עוד

פיתוח גוף טבעי לנשים | פיתוח גוף טבעי - מה זה?

פיתוח גוף טבעי לנשים אימון, פיתוח גוף והרמת משקולות היו מאז ומתמיד תחום של כל הגברים, אך בשנים האחרונות (בסביבות 1970) נשים קפצו גם על העגלה לפיתוח גוף, התאמנו חזק באולפנים והתחרו בתחרויות פיתוח גוף. הם רוצים להראות לגברים שגם להם יש כוח ויכולים להיראות שרירים. אותו הדבר … קרא עוד