אימוני סיבולת בבית

מבוא סיבולת היא ההתנגדות של האורגניזם הפיזי לעייפות במהלך מאמץ ממושך והיא אחת המיומנויות המוטוריות הבסיסיות. מטרת אימון הסיבולת היא להגדיל את הסיבולת, שיכולה להשפיע לטובה על הבריאות, כמו מערכת הלב וכלי הדם. המטרה היא להאריך את התקופה בה הגוף ... קרא עוד

איך שורפים תוספת שומן? | אימוני סיבולת בבית

איך שורפים עודף שומן? כמות שומן גדולה במיוחד נשרפת במהלך אימון סיבולת, שריפת השומן מתחילה כבר מהדקה הראשונה של האימון. כדי להגדיל זאת עוד יותר, מומלץ לשלב בין אימון סיבולת לאימון אינטרוולים. בכך, פסגות מובנות באימון הסיבולת ש ... קרא עוד

אימונים אנאירוביים

בתהליכים מטבוליים אנאירוביים הגוף זקוק לכמה שיותר אנרגיה לפרק זמן קצר וזה לא יכול להיות מכוסה על ידי אספקת האנרגיה האירובית. ניצול עתודות האנרגיה מתבצע לאחר מכן על ידי מתן אנרגיה ללא חמצן. עם זאת, אספקת האנרגיה הזו כבר נגמלה לאחר שמונה עד עשר ... קרא עוד

אימוני אינטרוולים 2 | אימונים אנאירוביים

אימון אינטרוולים 2 לדוגמה, אם אתה רץ רק 40 ק"מ בשבוע, תוכל לחלק את אימוני האינטרוולים שלך למערכת 2-2, מכיוון שאתה צריך לרוץ רק 4 פעמים במרווחים של 1000 מטר. ניתן לבצע את מרחק ה -1000 מ 'על מסלול ריצה או שאתה יכול לסמן את עצמך 1000 מ' בפארק או ... קרא עוד