התעמלות מים

התעמלות מים (אקוופיטנס) כוללת תרגילי התעמלות ומתאמנים בבריכות שחייה רגילות וגם בבריכות שאינן שחייניות. הוא מתאים לילדים, מבוגרים וקשישים. אפילו אנשים שמנים יכולים להרוויח מהתעמלות במים מכיוון ששריפת שומן מעוררת. ציפת המים מאפשרת לבצע תרגילי סיבולת וכוח בפחות ... קרא עוד

סיכום | התעמלות מים

סיכום התעמלות מים מאפשרת להפחית את הלחץ על המפרקים, הדיסקים, העצמות ומבנים אחרים המעורבים. זה חיוני, שכן מחלות מסוימות כגון אוסטאופורוזיס, שיגרון, ספונדיליטיס אנקילוזינג, נגעים בדיסק בין -חולייתי, TEPs בברכיים, TEPs בירך, אטרופיות שרירים ועוד רבות עשויות לא לאפשר אימון רגיל ביבשה. בנוסף, ציפת המים והמים… קרא עוד

סיכום | תרגילים לחסימת חוליות ב- BWS

סיכום בסך הכל, חסימות חוליות בעמוד השדרה החזי יכולות להיות עניין מעייף מאוד עבור אלה שנפגעו. בפרט, אם מתווספים לתסמיני הכאב הרגילים תסמינים נלווים כגון קוצר נשימה, הדבר עלול להיות מאיים מאוד על המטופל. מגבלות התנועה הקשורות לחסימה יכולות להיות מלחיצות מאוד ביומיום ... קרא עוד

תרגיל מתיחת יתר למחלות עמוד השדרה החזי

שקר יתר לחץ: היכנס למצב הנוטה. מבטך מופנה כל הזמן כלפי מטה והבהונות שלך שומרות על קשר עם הרצפה. שמור את שתי הזרועות באוויר כשהמרפקים הכפופים במקביל לרצפה. עכשיו משוך את המרפקים לכיוון פלג הגוף העליון שלך ויישר את פלג הגוף העליון. הרגליים נשארות על הרצפה ו… קרא עוד

תרגילים לחסימת חוליות ב- BWS

התרגילים לחסימת חוליות ב- BWS משמשים לשחרור החסימה, לשחרור ומתיחת השרירים המתוחים ולשמירה על החוליה במצב הנכון לאורך זמן. על התרגילים המשמשים במקרה של חסימה חוליתית ב- BWS תמיד לדון עם מטפל מנוסה תחילה, ו ... קרא עוד

טיפול / טיפול | תרגילים לחסימת חוליות ב- BWS

טיפול/טיפול הטיפול או הטיפול בחסימה חוליתית בעמוד השדרה החזי משתנה ממטופל למטופל. זה תמיד תלוי במיקום החוליה החסומה ובהשפעות החסימה. בהתאם להיסטוריה הרפואית ולגילו של המטופל, לאחר מכן נפתח טיפול מתאים. עם זאת, תמיד הגיוני למקם מחדש ... קרא עוד

תסמינים | תרגילים לחסימת חוליות ב- BWS

סימפטומים התסמינים של חסימה חוליתית בעמוד השדרה החזי יכולים להשתנות ממטופל למטופל. הם יכולים לנוע בין כאבים לקשיי נשימה, אסטמה, רגישות לזיהומים, תלונות לב וכלי דם, עקצוצים וחוסר תחושה. חומרת התסמינים והיקפם תלויים באיזו חוליה בית החזה נחסמת, כמה זמן קיימת החסימה ו ... קרא עוד

תרגילים מהפיזיותרפיה

אימון יומי של 5 עד 10 דקות מספיק לעתים קרובות כדי לשמור על הגוף נקי ממחלות. השרירים מתחזקים, המפרקים מועברים דרכם ומערכת הדם מקודמת. כל התרגילים משמשים גם בפיזיותרפיה ומתאימים היטב לחיקוי. יש לחזק את עמוד השדרה הצווארי מצד אחד ... קרא עוד

תרגיל 6

"סקוואט" הברכיים נמצאות ישירות מעל הקרסוליים, הפיקה פונה ישר קדימה. בעמידה המשקל מתחלק באופן שווה על שתי הרגליים, כשהוא כפוף, יותר על העקבים. במהלך הכיפוף הברכיים אינן עוברות על בהונות הרגליים התחתונות נשארות אנכיות היטב. הישבן מורד מאחור, כאילו אחד ... קרא עוד

1 תרגיל

"ניוד ברכיים" כיפוף מפרק הברך מאומן בישיבה. הברך מורמת בזמן שהעקב מושך לכיוון הירך. על ידי הרמת הברך נמנעות תנועות התחמקות. שני השותפים המפרקים (ירך ורגל תחתונה) מועברים למלוא התנועה שלהם. חשוב לוודא כי… קרא עוד

2 תרגיל

"פטיש" מהמושב הארוך, לחץ על גב הברך לתוך הכרית כך שהעקב (בהונות קפוצות) ירים מעט מהרצפה. הירך נשארת על הרצפה. התנועה מגיעה רק ממפרק הברך לא מהירך! אם מפרק הברך אינו מספק הרחבה מספקת, התרגיל יכול ... קרא עוד

תרגילים לניוון שרירים

התרגילים לצורות שונות של ניוון שרירים נועדו לשפר את הפונקציונאליות והתיאום של השרירים ולשמר את השרירים הנותרים ככל האפשר. עבור אלה שנפגעו, זה אומר באופן אידיאלי שיפור בכוח ובניידות הכללית ובהאטה בתהליך המחלה המתקדמת. תלוי בסיבה… קרא עוד