תרגילי פיזיותרפיה לגב

According to the latest findings, it is most effective to train entire muscle chains, i.e. to perform large and complex movements. Furthermore, the back and with it the spine should be moved as a whole and in all directions. The following exercises can mostly be performed without equipment/material and can be performed in various combinations … קרא עוד

אמצעים פיזיותרפיים נוספים | תרגילי פיזיותרפיה לגב

Further physiotherapeutic measures Correct movements and changing loads and reliefs are essential for a healthy back. A complex system of passive and active structures forms the stable back of the trunk – the connection between the head, upper and lower limbs. The body always adapts to current situations and requirements. What is not needed is … קרא עוד

Musculus iliopsoas

מילים נרדפות שריר הגב המותני. סקירה כללית של שרירי הירך לסקירת השרירים שריר האיליופסואס (שריר המותני המותני) הוא דו חלקי, כ. שריר מוארך בעובי 4 ס"מ המורכב מהשריר המותני הגדול ושריר הגפיים. זהו אחד השרירים החשובים ביותר בגופנו. גישה, מוצא, גישת עצבים: טרוכטר קטן ... קרא עוד

פונקציה | Musculus iliopsoas

פונקציה שריר iliopsaos פועל כאנטגוניסט של שרירי הבטן ושרירי הישבן והוא הכופף החזק במפרק הירך. הוא אחראי על הרמת פלג הגוף העליון במצב שכיבה (זריקת כדורגל). ה- M. iliopsos הוא השריר החשוב ביותר בריצה, הליכה וקפיצה, מביא את הרגל ... קרא עוד

קיצור | Musculus iliopsoas

קיצור ספורטאים בהם הסיבים בפועל ו/או גיד שריר האיליופסואס מתקצרים חווים מגבלות תנועה משמעותיות בנוסף לכאב האופייני. ריצה לעתים קרובות מונעת מהעובדה כי כיפוף מפרק הירך מוגבל מאוד. הכאב הנגרם על ידי השריר המקוצר מגביל גם את הביצועים הספורטיביים. פעם אחת… קרא עוד

התחדדות של M. iliopsoas | Musculus iliopsoas

התחדדות של M. iliopsoas תחבושת סרט משמשת ברפואת ספורט, אורטופדיה וניתוחי תאונות הן למניעה והן לטיפול. מדובר בתחבושת פונקציונאלית שאינה משביתה לחלוטין רצועות, מפרקים ושרירים פגועים או בסכנת הכחדה, אלא רק מונעת תנועות לא רצויות. ההשפעה מבוססת, בין היתר, על העובדה כי כל ... קרא עוד

אימוני איליופסואה עם המרחיב | Musculus iliopsoas

אימון איליופסואה עם הרחבה מבוא שריר האיליופסואס המותני (M. iliopsoas) הוא אחד השרירים החשובים ביותר בגופנו ומשתלט על תפקוד הכיפוף במפרק הירך, ובכך מרים את הרגל בזמן ההליכה. קשישים סובלים לעתים קרובות משריר מותני מופחת וכתוצאה מכך מתקשים לטפס ... קרא עוד

Musculus semimembranosus

סקירה כללית של שרירי הירך לסקירת השרירים שריר הסמממברונוסוס (Musculus semimembranosus) (שריר גיד שטוח) מורכב מרוחב של 5 ס"מ בערך. בטן שריר בעובי 3 ס"מ. מקורו בשחפת האיסקי עם גיד רחב ושטוח, המעניק לו את שמו. עם זאת, השריר מתפתח רק מתחת לאמצע הירך, ... קרא עוד

מוט רטט גמיש

ה- Flexibar Swinging Bar הוא מכשיר אימון שניתן להשתמש בו בבית או בקבוצות ספורט וניתן להשתמש בו להרבה תרגילים שונים לחיזוק קבוצות שרירים שונות של כל הגוף. יתר על כן, אימון עם בר מתנדנד Flexibar מתאים לקבוצות יעד שונות, כלומר לצעירים וגם מבוגרים ... קרא עוד

תרגילים לבטן בעזרת מוט הרטט של פלקסיבר | מוט רטט גמיש

תרגילים לבטן עם מוט הרטט של Flexibar תרגיל לשרירי הבטן הישרים הוא ה- Crunch with Flexibar. תוכל למצוא תרגילים נוספים תחת: תרגילים נגד שומן בטני לשם כך, שכב על הרצפה וכופף את הרגליים. לאחר מכן הרם את פלג הגוף העליון כך שהכתפיים שלך כבר אינן ... קרא עוד

תרגילים לכתף / צוואר עם מוט הנדנדה של Flexibar | מוט רטט גמיש

תרגילים לכתף/לצוואר עם הבר הנדנדה של Flexibar ניתן למצוא תרגילים נוספים תחת: תרגילים נגד כאבים בכתפיים עמדו בערך בכתפיים והושטו את שתי הידיים 90 ° לצדדים, סובבו את כפות הידיים לכיוון התקרה וקחו את ה- Flexibar ביד אחד. שמור על המרפקים מעט מכופפים והחזק את המיקום הזה במשך ... קרא עוד

מושך ירך קצרה

לטינית: M. adductor brevis אל סקירת שרירי הירך לתמונת השרירים ה- adductor הירך הקצר (Musculus adductor brevis) שוכן מתחת לשריר החזה ול adductor הירך הארוך. מוסיפים נוספים של הירך: שריר מסרק (M. pectineus) אדקטור ירך ארוך (M. adductor longus) חולץ ירך גדול (M. adductor magnus) שריר דק (M. gracilis) ... קרא עוד